Bliv skarp til den nye MobilBank

Gå på opdagelse i de mange smarte funktioner, så du får det optimale ud af den nye, forbedre MobilBank. En MobilBank, der helt sikkert kan hjælpe dig godt på vej med din økonomi!

Billede af MobilBanken på skærm

Opsætning af MobilBanken

Har du glemt din kode, trykker du blot på "Glemt kode", når du åbner appen. Så får du mulighed for at logge på med dit MitID, hvorefter du kan vælge et nyt kodeord.

Betalinger og overførsler i MobilBanken

Du laver en betaling/overførsel ved at trykke på knappen med de hvide pile nederst i højre hjørne. Herefter udfylder du de relevante oplysninger og godkender ved at swipe til højre.

MobilBank betaling

 

Kontakt i MobilBanken

Har du mistanke om svindel, kan du selv spærre dit betalingskort. Det gør du ved i nederste højre hjørne at gå ind i de tre streger, hvorefter du vælger "Mine kort" Vælg det betalingskort som skal spærres og tryk "Spær kort"

Konti i MobilBanken

Du finder dine kontovilkår ved at gå ind på den pågældende konto.

Er det en af dine konti fra forsiden, kan du gå direkte ind på kontoen herfra, og ellers skal du ned i mappen i bunden af siden (se billedet til venstre), hvorunder du finder oversigten over alle dine konti.

Inde på kontoen går du ind i det lille ikon øverst i højre hjørne (se billedet til højre). Her ser du dine kontodetaljer og vilkår.

Mappe på dashboard MobilBank  Kontovilkår on ændrer navn