Bliv skarp til den nye MobilBank
Gå på opdagelse i de mange smarte funktioner, så du får det optimale ud af den nye, forbedre MobilBank. En MobilBank, der helt sikkert kan hjælpe dig godt på vej med din økonomi!

Opsætning af MobilBanken
Har du glemt din kode, trykker du blot på "Glemt kode", når du åbner appen. Så får du mulighed for at logge på med dit MitID, hvorefter du kan vælge et nyt kodeord.
Det er smart og praktisk at få en notifikation på din mobil, når der er besked fra os i Sparekassen Thy. Det kan f.eks. være ved beskeder fra din rådgiver, eller hvis du har dokumenter til underskrift.
Gå ind i de tre streger nederst i højre hjørne. Dernæst går du ind i "Push notifikationer", og bagefter "besked fra banken". Aktiver notifikationer ved at "tilmeld notifikationer" nederst på siden (se billedet), og tryk "Gem". Til slut bliver du bedt om at godkende ændringerne med dit MitID.
Det er smart og praktisk at få en notifikation på din mobil, når din konto når under- eller over et bestemt beløb.
Du slår funktionen til ved at gå ind i de tre streger nederst i højre hjørne. Dernæst går du ind i "Besked om saldo", hvorefter du kan tilføje den konto, du ønsker beskeder om (se billedet).
Ved at gå ind i hhv. "Saldo over" eller "Saldo under", kan du selv bestemme, hvad beløbsgrænsen for dine beskeder skal være. Tryk "Brug" og du kan se, aftalen bliver tilføjet dine "Beskeder om saldo". Du kan tilføje aftaler for alle dine konti.
Aktiver ændringen ved at "tilmeld notifikationer" nederst på siden, hvorefter du gemmer. Til slut bliver du bedt om at godkende ændringerne med dit MitID.

Du kan få besked ved ind- eller udbetalinger over et valgt beløb.
Gå ind i de tre streger nederst i højre hjørne. Dernæst går du ind i "Push notifikationer", og bagefter "besked om betalinger". Tryg på "Tilføj konto" og vælg den konto, du ønsker beskeder om.
Ved at gå ind i hhv. "Indbetalinger over" eller "Udbetalinger over", kan du selv bestemme, hvad beløbsgrænsen for dine beskeder skal være. Tryk "Brug" og du kan se, aftalen bliver tilføjet dine "Beskeder om betalinger" (se billedet). Du kan tilføje aftaler for alle dine konti.
Aktiver ændringen ved at "tilmeld notifikationer" nederst på siden, hvorefter du gemmer. Til slut bliver du bedt om at godkende ændringerne med dit MitID.
På forsiden klikker du på blyanten øverst i højre hjørne (Se billedet). Nu kan du justere, hvilke fire konti du vil have vist på forsiden ved at trykke på plus- og minusikonerne til venstre for hver konti. Du kan også rangordner de forskellige konti ved at flytte dem rundt.
Har du flere brugere, kan du skifte mellem dem ved at klikke på dine initialer øverst i venstre hjørne (Se billedet).
Det er irriterende, hvis kontoen går i overtræk. Ved at oprette en automatisk overførsel fra en af dine andre konti, sikrer du, at et eventuelt overtræk altid dækkes ind med det samme.
Du kan tilmelde dig funktionen i både din Mobil - og NetBank. Nedenfor kan du se, hvordan du tilmelder dig funktionen i din MobilBank
Gå ind i Menuen (1), og vælg Produkter og Services (2). Dernæst vælger du Undgå overtræk (3). I vinduet der kommer op, vælger du det lille plus øverst i højre hjørne (4). I den nye vindue skal du vælge, hvilken konto du vil undgå overtræk på (5), hvorfra pengene skal hæves (6), hvorefter du til sidst gemmer (7)
Har du glemt din kode, trykker du blot på "Glemt kode", når du åbner appen. Så får du mulighed for at logge på med dit MitID, hvorefter du kan vælge et nyt kodeord.
Betalinger og overførsler i MobilBanken
Du laver en betaling/overførsel ved at trykke på knappen med de hvide pile nederst i højre hjørne. Herefter udfylder du de relevante oplysninger og godkender ved at swipe til højre.
Du laver en betaling/overførsel til udlandet ved først at trykke på knappen med de hvide pile nederst i højre hjørne (se billedet til venstre). Herefter vælger du udland (se billedet til højre), hvorefter du udfylder de relevante oplysninger og godkender ved at swipe til højre.
Du kan få besked ved indbetalinger eller udbetalinger over et valgt beløb.
Gå ind i de tre streger nederst i højre hjørne. Dernæst går du ind i "Push notifikationer", og bagefter "besked om betalinger". Tryg på "Tilføj konto" og vælg den konto, du ønsker beskeder om.
Ved at gå ind i hhv. "Indbetalinger over" eller "Udbetalinger over", kan du selv bestemme, hvad beløbsgrænsen for dine beskeder skal være. Tryk "Brug" og du kan se, aftalen bliver tilføjet dine "Beskeder om betalinger" (se billedet). Du kan tilføje aftaler for alle dine konti.
Aktiver ændringen ved at "tilmeld notifikationer" nederst på siden, hvorefter du gemmer. Til slut bliver du bedt om at godkende ændringerne med dit MitID.
Du finder dine samlede betalingsaftaler ved at trykke på menuen i nederste højre hjørne på de tre streger. Herefter går du ind under "Betalinger", og dernæst "Betalingsaftaler".
Ønsker du at rette i en specifik betalingsaftale, kan du gøre det på de tre prikker til højre for den pågældende aftale.
Du finder dine samlede faste overførsler ved at trykke på menuen i nederste højre hjørne på de tre streger. Herefter går du ind under "Betalinger", og dernæst "Faste overførsler".
Ønsker du at rette i en specifik fast overførsel, kan du gøre det på de tre prikker til højre for den pågældende aftale.
Når du ønsker at oprette en fast overførsel, skal du trykke på menuen i nederste højre hjørne på de tre streger. Herefter går du ind under "Betalinger", og dernæst "Faste overførsler". Du er nu i oversigten over dine samlede faste overførsler. Ved at trykke på "plusset" øverst til højre, kan du oprette en ny.
Når du så ønsker at afstemme transaktioner, går du ind på den ønskede konto, finder posteringen, også er det den lille prik yderst til højre, du skal afstemme på.
Du laver en betaling/overførsel ved at trykke på knappen med de hvide pile nederst i højre hjørne. Herefter udfylder du de relevante oplysninger og godkender ved at swipe til højre.
Kontakt i MobilBanken
Det er smart og praktisk at få en notifikation på din mobil, når der er besked fra os i Sparekassen Thy. Det kan f.eks. være ved beskeder fra din rådgiver, eller hvis du har dokumenter til underskrift.
Gå ind i de tre streger nederst i højre hjørne. Dernæst går du ind i "Push notifikationer", og bagefter "besked fra banken". Aktiver notifikationer ved at "tilmeld notifikationer" nederst på siden (se billedet), og tryk "Gem". Til slut bliver du bedt om at godkende ændringerne med dit MitID.
Det er smart og praktisk at få en notifikation på din mobil, når din konto når under eller over et bestemt beløb.
Du slår funktionen til ved at gå ind i de tre streger nederst i højre hjørne. Dernæst går du ind i "Produkter og Services", vælger "Push notifikationer" og trykker på "Besked om saldo", hvorefter du kan tilføje den konto, du ønsker beskeder om (se billedet).
Ved at gå ind i hhv. "Saldo over" eller "Saldo under", kan du selv bestemme, hvad beløbsgrænsen for dine beskeder skal være. Tryk "Brug" og du kan se, aftalen bliver tilføjet dine "Beskeder om saldo". Du kan tilføje aftaler for alle dine konti.
Aktiver ændringen ved at "tilmeld notifikationer" nederst på siden, hvorefter du gemmer. Til slut bliver du bedt om at godkende ændringerne med dit MitID.

Du kan få besked ved indbetalinger eller udbetalinger over et valgt beløb.
Gå ind i de tre streger nederst i højre hjørne. Dernæst går du ind i "Push notifikationer", og bagefter "besked om betalinger". Tryg på "Tilføj konto" og vælg den konto, du ønsker beskeder om.
Ved at gå ind i hhv. "Indbetalinger over" eller "Udbetalinger over", kan du selv bestemme, hvad beløbsgrænsen for dine beskeder skal være. Tryk "Brug" og du kan se, aftalen bliver tilføjet dine "Beskeder om betalinger" (se billedet). Du kan tilføje aftaler for alle dine konti.
Aktiver ændringen ved at "tilmeld notifikationer" nederst på siden, hvorefter du gemmer. Til slut bliver du bedt om at godkende ændringerne med dit MitID.
Du godkender en betaling ved at trykke på den lille klokke nederst på siden (se billedet). Herfra kan du gå ind og se hhv. dine dokumenter til godkendelse, et arkiv over dine tidligere beskeder samt dine betalinger til godkendelse.
Der er to steder, du kan finde arkivet over dine dokumenter fra os:
- Du kan gå ind i de tre streger i nederste højre hjørne. Vælg herefter "Arkiv", hvorefter du får vist alle dine dokumenter.
- Du kan også gå ind i klokken nederst. Vælg "Dokumenter" og tryk på "Arkiv". Du ender nu samme sted som ovenstående.
Du kan hurtigt skrive en besked til din rådgiver ved at trykke visitkortet frem fra forsiden. Her kan du vælge enten at ringe direkte til din rådgiver eller skrive en besked. Når du skriver en besked, kan du markerer "Privat", også er det kun din rådgiver, som kan læse din besked.
Du kan også trykke på den lille klokke nederst på siden. Herfra kan du gå ind og se hhv. dine dokumenter til underskrift, fremtidige betalinger til godkendelse samt et arkiv over dine tidligere beskeder. Under beskeder kan du på blyanten øverst til højre oprette en ny besked.
Du underskriver et dokument ved at trykke på den lille klokke nederst på siden. Herfra kan du gå ind og se hhv. dine fremtidige betalinger til godkendelse, et arkiv over dine tidligere beskeder samt dine dokumenter til underskrift.
Du kan herfra også springe til dit arkiv over dokumenter.
Konti i MobilBanken
Du finder dine kontovilkår ved at gå ind på den pågældende konto.
Er det en af dine konti fra forsiden, kan du gå direkte ind på kontoen herfra, og ellers skal du ned i mappen i bunden af siden (se billedet til venstre), hvorunder du finder oversigten over alle dine konti.
Inde på kontoen går du ind i det lille ikon øverst i højre hjørne (se billedet til højre). Her ser du dine kontodetaljer og vilkår.
Du ændrer navnet på din konto ved at gå ind under vilkårene på den pågældende konto.
Er det en af dine konti fra forsiden, kan du gå direkte ind på kontoen herfra, og ellers skal du ned i mappen i bunden af siden (se billedet til venstre), hvorunder du finder oversigten over alle dine konti.
Inde på kontoen går du ind i det lille ikon øverst i højre hjørne (se billedet til højre). Her ser du dine kontovilkår, men kan også ændrer navnet på din konto.
Det er smart og praktisk at få en notifikation på din mobil, når din konto når under eller over et bestemt beløb.
Du slår funktionen til ved at gå ind i de tre streger nederst i højre hjørne. Dernæst går du ind i "Produkter og Services", vælger "Push notifikationer" og trykker på "Besked om saldo", hvorefter du kan tilføje den konto, du ønsker beskeder om (se billedet).
Ved at gå ind i hhv. "Saldo over" eller "Saldo under", kan du selv bestemme, hvad beløbsgrænsen for dine beskeder skal være. Tryk "Brug" og du kan se, aftalen bliver tilføjet dine "Beskeder om saldo". Du kan tilføje aftaler for alle dine konti.
Aktiver ændringen ved at "tilmeld notifikationer" nederst på siden, hvorefter du gemmer. Til slut bliver du bedt om at godkende ændringerne med dit MitID.

Du ser IBAN-Kontonummeret og BIC-Koden under vilkårene for den pågældende konto.
Skal du bruge numrene fra en af dine konti fra forsiden, kan du gå direkte ind på kontoen herfra, og ellers skal du ned i mappen i bunden af siden(se billedet til venstre), hvorunder du finder oversigten over alle dine konti. Når du er inde i den pågældende konto, trykker du på det lille ikon med tre prikker, øverst i højre hjørne (se billedet). Under kontodetaljer kan du aflæse de relevante numre.
Du kan nemt få et overblik over din samlede økonomi, ved at tilføje dine konti fra andre banker.
Du kan se dit indestående ved at gå ind i de tre streger nederst til højre. Herefter vælger du "Produkter og Services", og dernæst "Konti i andre banker". Du kan nu tilføje de aktuelle banker.
Du kan også få adgang til ovenstående funktion ved at trække i visitkorter fra forsiden. Nederst i rullet finder du dine konti fra andre banker. Har du endnu ikke tilføjet nogen banker, kan du også gøre det her.
På forsiden klikker du på blyanten øverst i højre hjørne. Nu kan du justere, hvilke fire konti du vil have vist på forsiden ved at trykke på plus- og minusikonerne til venstre for hver konto. Du kan også rangordner de forskellige konti ved at flytte dem rundt.
Det er irriterende, hvis kontoen går i overtræk. Ved at oprette en automatisk overførsel fra en af dine andre konti, sikrer du, at et eventuelt overtræk altid dækkes ind med det samme.
Du kan tilmelde dig funktionen i både din Mobil - og NetBank. Nedenfor kan du se, hvordan du tilmelder dig funktionen i din MobilBank
Gå ind i Menuen (1), og vælg Produkter og Services (2). Dernæst vælger du Undgå overtræk (3). I vinduet der kommer op, vælger du det lille plus øverst i højre hjørne (4). I den nye vindue skal du vælge, hvilken konto du vil undgå overtræk på (5), hvorfra pengene skal hæves (6), hvorefter du til sidst gemmer (7)
Du finder dine kontovilkår ved at gå ind på den pågældende konto.
Er det en af dine konti fra forsiden, kan du gå direkte ind på kontoen herfra, og ellers skal du ned i mappen i bunden af siden (se billedet til venstre), hvorunder du finder oversigten over alle dine konti.
Inde på kontoen går du ind i det lille ikon øverst i højre hjørne (se billedet til højre). Her ser du dine kontodetaljer og vilkår.