Få glæde af de mange muligheder som erhvervskunde

I Sparekassen Thy tilbyder vi vores erhvervskunde mange løsningsmodeller. Så hvad end det handler om at tilbyde dine kunder lette og attraktive betalingsmuligheder, eller det handler om tidsbesparende selvbetjeningsløsninger for dig, så har vi værktøjerne her i Sparekassen Thy. 

Kontakt os
Erhvervsrådgiver i Sparekassen Thy, Herning

I Sparekassen Thy går vi meget op i at tilbyde dig løsninger, som tilgodeser dine, men også dine kunders behov på en let og overskuelig måde.

Som så mange andre selvstændige søger du sikkert de enkle, overskuelige og tilgængelige løsninger. Løsninger, der forsimpler de forskellige arbejdsgange, så du hurtigt kan komme videre til det næste, fremfor at bruge unødvendig lang tid på en opgave.

I Sparekassen Thy kan vi desværre ikke hjælpe dig med dit fagområde. Der er du specialisten. Men vi kan tilbyde dig forskellige løsninger i forbindelse med dine betalinger - både betalingsmuligheder til dine kunder, men også når du selv skal betale. F.eks. tilbyder vi forskellige betalingskort med forskellige betalingsgrænser og forsikringer.

Vi har desuden helt styr på pension til dig med erhverv - både din, men også hvis du overvejer firmapension.

Du har desuden glæde af alle vores forskellige services i særligt NetBank eller BetalingsService, som letter dit papirarbejde.

Her på siden kan du læse mere om de forskellige fordele.

 

Betalingsløsninger

Hvordan kan dine kunder betale?

  • Apple Pay
  • GooglePay
  • MobilePay

Betalingskort

Hvilket kort giver mening til dig?

  • Dankort
  • Visa-/Dankort
  • MasterCard

Services

Gør dit arbejde lettere.

  • NetBank
  • MobilBank
  • e-Boks
  • BetalingsService (PBS)

Hvordan tillader du dine kunder at betale?

Om du er har en detailvirksomhed, arbejder med restauration, håndværk eller noget helt andet. Du har sikkert berøring med mange forskellige kunder. Disse kunder har alle forskellige præferencer. Nogle ønsker betaling kontant, andre betaler med kort eller måske bruger de deres telefon eller ur. For at imødekomme og servicere disse kunder bedst muligt, er det relevant at se på, hvordan du bedst tilfredsstiller disse behov. Hvilke betalingsmuligheder giver det mening for netop dig at tilbyde?

I Sparekassen Thy kan vi vejlede og hjælpe dig med en lang række løsninger. Det er let og enkelt, og koster ikke en bondegård - så hvorfor lade være?

Modtag betalinger med Google Pay eller Apple Pay

Hvis din virksomhed allerede accepterer kredit- og betalingskort, skal du blot kontakte din betalings­udbyder for at begynde at acceptere Google Pay og Apple Pay


Muligheder med MobilePay

MobilePay tilbyder løsninger inden for både online betaling og fysisk betaling, herunder:

  • Online checkout-systemer
  • Betalingslink ved fakturering
  • Integreret betaling
  • Regninger og faste betalinger
  • Kassesystem på mobil
  • Kasseintegration
  • Erhvervsportal

Læs mere om løsningerne hos Vipps MobilePay

 

Få det rette betalingskort til din virksomhed

I Sparekassen Thy tilbyder vi dig forskellige kortløsninger, som du kan bruge til din virksomhed.

Som udgangspunkt har du de samme muligheder til virksomheden, som du har som privatperson. Det vil sige, at vi tilbyder MasterCard kredit både i privat og business udgaver samt  Dankort, Visa-/Dankort og MasterCars debit som også kan anvendes af din virksomhed.

Få forsikringerne med MasterCard

Til alle MasterCard er der tilknyttet forskellige forsikringer. Er du privatperson dækker forsikringen selvfølgelig kortholderen, men har du et MasterCard BusinessCard, er de forskellige forsikringer knyttet til din virksomhed.

Hvilket kort skal jeg vælge?

Hvilket betalingskort du skal vælge til din virksomhed, afhænger udelukkende af dit behov. Kortene har forskellige fordele. F.eks. er betalingsgrænserne forskellig fra kort til kort.

Det er desuden relevant at se på, hvordan du er forsikret. Her kan MasterCard kredit bl.a. dække dig med rejseforsikring.

Vi opfordrer til, at du kontakter din rådgiver, så I sammen kan tage en snak om, hvilket kort der bedst dækker behovet i din virksomhed.


Services der letter din hverdag

Der er mange digitale løsninger, som letter flere af de daglige funktioner i din virksomhed.

Vi tilbyder forskellige services, som netop forsimpler din arbejdsgang og dermed hverdag. F.eks. kan du let give din revisor adgang til relevante oplysninger gennem din erhvervs NetBank. Det sparer dig for en masse besvær. Derudover tilbydes du BetalingsService til erhverv, som giver dig flere strukturelle fordele.

Du har som erhverv også mulighed for at benytte mange af de muligheder, som vi kender fra vores privatliv. F.eks. MobilBank eller e-Boks.

Har du spørgsmål, så er du altid velkommen til at kontakte os.

NetBank erhvervskunde

NetBanken har alle de features, der også er kendt til privatbrug.

Derudover er der en række andre muligheder i NetBanken for erhvervskunder, der kan være med til at sikre optimale arbejdsgange i virksomheden.

Adgang til din revisor

Via NetBanken tilbyder vi spørgeadgang til konti i Sparekassen Thy til vores erhvervskunders revisor.

Muligheden giver flere fordele for vore kunder og revisorer:

  • Revisor kan finde oplysninger i netbank direkte uden at forstyrre dig som kunde
  • Revisor kan selv fremskaffe kontoudtog
  • Posteringer kan undersøges eller specificeres
  • Afstemning og indhentning af oplysninger
  • - alt sammen uafhængigt af sparekassens åbningstider.

For at give revisor adgang til din konti, skal du have oprettet en NetBank aftale i sparekassen

  • Kunden skal give fuldmagt til revisor
  • Revisor skal give sin medarbejder fuldmagt til kundens konti

Forsikring mod indbrud i NetBank

Forsikring mod indbrud er en obligatorisk del af vores NetBank-aftaler til erhvervs- og foreningskunder.


BetalingsService til Erhverv

BetalingsService til virksomheder fungerer, som det er kendt fra privatøkonomien.

Men for virksomheder er der yderligere muligheder for at få glæde af systemet.

Optimering af betalinger og arbejdsgange

Virksomheden kan betale sine faste regninger, eksempelvis telefon, el, forsikringer, abonnementer, benzinkort, kreditkort mv. med Betalingsservice.

Betalingsservice har udviklet en særlig løsning, Struktureret advisering, som kan strukturere og automatisere hele håndteringen og betalingen af faste regninger.

Med Struktureret advisering opnår virksomheden:

  • Væsentlig effektiviseringsgevinst
  • Større sikkerhed for korrekt kontering
  • Lettere attestationsprocedure
  • Ingen rykkergebyrer
  • Elektronisk bogføring
  • Optimering af cash-flow